No items found.
Strøartikler

Strøartikler

Strøartikler, giveaways, reklameartikler eller profileringsartikler, kjært barn har mange navn. Felles for dem alle er at vi hjelper deg med å finne riktig produkt til ditt formål.

Send oss en forespørsel

Kan strøartikler ha en nytteverdi?

Ja det kan de. Det er mange strøartikler som mottageren faktisk kan bruke og vil sette pris på. Reflekser er med på å redde liv, kulepenner og handlenett brukes daglig, håndsprit er kjekt å ha i vesken og kan man egentlig få nok ladekabler? Dette er bare noen få eksempler på nyttige strøartikler.

Strøartikler til messe

Skal dere på messe er det lurt å ha med seg strøartikler med logo, som kan deles ut til besøkende, slik at dere blir sett og husket. Det finnes et hav av produkter og det er viktig å tenke på hvordan man ønsker å bli sett. Sukkertøy, pastillesker og flasker med vann har alle kort levetid, men som strøartikkel på messe er de med på å gjøre dagen til mottageren litt ekstra hyggelig. Samtidig er det lurt å gi bort noe mottageren tar med hjem slik at du også blir husket i tiden etter arrangementet

Miljøvennlige strøartikler

Vårt fokus er å finne bærekraftige strøartikler som gir deg den effekten du ønsker, og som ikke er en belastning for miljøet. Vi ønsker å vektlegge dette. Det gir deg en trygghet og det gir dine kunder et solid inntrykk av din bedrift. Vårt medlemskap i Etisk handel Norge underbygger dette. Vi hjelper deg å finne miljøvennlige strøartikler som du kan gi bort med god samvittighet.

Strøartikler med logo

Når du skal sette logoen til din bedrift på en strøartikkel er det viktig at du har funnet riktig produkt. Det bør være et produkt som representerer hvem dere er. Kulepenner, halser og reflekser er de vanligste strøartiklene med logo vi leverer, men det finnes mange smarte, brukervennlige og morsomme muligheter der ute. Vi kommer med forslag og hjelper deg å finne det perfekte alternativet for ditt budsjett og formål.

Kort oppsummert har strøartikler med trykk følgende fordeler:

- Mottager husker deg og din bedrift lengre

- Du kan gi mottageren noe de vil ha bruk for

- Du styrker kjennskapen til din merkevare

- Du skaper oppmerksomhet rundt din bedrift